Nu är det verkligen sommar i hela Sverige. Äntligen! Så många av oss som har väntat och längtat och nu är den här. Man blir liksom stressad av att det är så fint och härligt för man vill ju hinna med allt det där som bara går att göra på sommaren. Nä, då. Lite av ovan men jag tycker att jag blir bättre och bättre på att faktiskt njuta också. Och när jag semestrar hemma har jag bestämt att ta till mig av vad jag hörde mina kollegor säga härom dagen; att de går ut på restaurang och äter!! Ja, kanske inte varje dag som dem då det ju också hör sommaren till att få slänga allt smarrigt på grillen och njuta av sena sommarkvällar i trädgården. Nåväl, vill passa på att önska alla en riktigt härlig sommar och att ni får möjlighet till återhämtning på det sätt som passar just er bäst. Jag jobbar några veckor till och har fått möjligheten och förmånen att åka ner till Aerospacedagen i Almedalen imorgon. Kanske jag träffar någon av er där!? Hälsningar, Sofia